Italiano Regionale di Sardegna

Andria Maccis scriit in su post suu: ”

“Insomma, fermo restando il sistema degli scambi, l’uniformazione culturale egualitaria porta tutti i soggetti che vanno allo scambio, ad avere gli stessi tipi (identici) di dotazioni iniziali, ma in quantità e valori differenti.

Chi nasce nel “centro culturale” del sistema partirà da una dotazione iniziale più alta, chi nasce nella periferia che importa cultura, partirà da una dotazione iniziale più bassa.

Qual è dunque la tremenda ingiustizia di un regime culturale ugualitario?

Creare un “mercato” nel quale tutti i soggetti scambino gli stessi beni, costringendo i “soggetti periferici” con dotazioni iniziali più basse di quei beni, ad assestarsi su equilibri meno vantaggiosi di quelli dei “soggetti centrali”.”

S’esempru innoi in basciu de “Italiano Regionale di Sardegna” ammostrat comenti est sa situatzioni in sa pratica.

S’italianu chi fueddat custa feminedda sarda, siat nosu, siat is Italianus, ddu giudicaus, naraus, “gagiu”. Non est custu s’italianu chi s’abetaus de intendi in televisioni.

Certu, su valori a custa forma de Italianu si ddu donaus nosu e totu, ma custu non cambiat nudda a su fatu ca, in custa situatzioni, su chi contat est su “valori de scambiu” de sa lingua.

Custu non iat a sutzedi si, a su postu de fueddai in unu “regime culturale ugualitario” innui totus funt custrintus a fueddai in italianu–e nosu fueddaus cust’italianu perifericu–emus a essi in unu “regime culturale paritario”, innui s’italianu e su sardu funt paris: deu fueddendi in italianu fatzu unu prexeri a tui, ca ses innioranti e non fueddas su sardu!

Custa est sa revolutzioni curturali chi si tocat a fai.

Ma a custa feminedda non creu chi fetzat a dda sarvai.

http://gossip.fanpage.it/valentina-offesa-da-samuele-nardi-chiedi-scusa-ai-miei-genitori-i-video/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: