Interventu de Giuanne Masala in su blog de Maninchedda

Bellu s’interventu de Giuanne Masala in su blog de Maninchedda (Masala).

Sa cosa ki serbit de prus oe-in-die- pro su sardu est s’imperu in sa scola. E so de acordiu ca est lastima ca sa parte prus manna de su pagu dinari de sa Regione pro su sardu non andet a sa scola.

Una cosa , però, non mi praxet e est custa stocada a sa schina a sa LSC: “E così anche la creatività e la fantasia degli scolari verrà stimolata e quando torneranno a casa potranno parlare con i loro nonni nel loro sardo, non in lsc! La scuola non può continuare a promuovere il mutismo tra i familiari o condannarli a parlare soltanto in italiano (porcheddino) o in lsc (porcheddina).”

De ue buginu nche l ‘at bogadu ca is pipios iant a deper faeddare in LSC (porcheddina)?

Sa LSC est sa limba burocraticu-amministrativa de is documentos in essida de sa Regione, non su standard, nen scritu, nen faeddadu, de su sardu.

Abarra atentu, Giua’! Sa LSC est serbida e serbit ancora.  mancari tengiat difetos medas, su difetu de esser unu standard “angenu” ke s’italianu non ddu tenet!

3 Comments to “Interventu de Giuanne Masala in su blog de Maninchedda”

  1. Io inviterei il Giuanni Masala e anche un tale Michele Podda a tradurre l’intervento dello stesso Masala su una qualsiasi parte riguardante il piano triennale proposto e contestato, con testo in italiano originario e testo sardo a fronte perpoterci capire qualcosa. Ma anche qualche bella proposta di legge di Maninchedda.. Quando ho fatto i corsi nel mio Comune ho avuto un bel po’ di difficoltà. Magari loro due sono più bravi di noi dipendenti.. ci diano l’esempio e ci facciano vedere come si fa! No esti a ciacciarrai sceti, no!

  2. Ma porca miseria! Ma cando si nche los tirant custos sos otzales de lèghere italianos, e comintzant a pompiare cun ogros sardos?

  3. Bellusu is tempusu chi ti donanta su dinai sentza bandus de gara o Masala, a no? Immoi non faidi prusu…ah sa burocrazia chi faiddi arrispetai is regulas

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: