Dubbio italiano

 

Ma is nimigos de is nimigos nostros, amigos nostros sunt?

Deo mi paro su culu!

www.repubblica.it

6 Comments to “Dubbio italiano”

  1. E tando chircadu as? Ah la as agattada carchi pubricazione subra sa limba de sas puddas? Mi chi non so brullende, dia cherrere lezere carchi cosighedda subra custu tema. Ciau

  2. Sas puddas las tenzo già est una die… Un amigu meu m’at nadu chi issas puru tenen una limba issoro e chi diat essere cosa bona a proare a la cumprendere, assu mancu unu paghigheddu. Appo bidu chi si sas puddas las mutto cun su nomine issoro issas sind’allegrana…

  3. A mie custos dindos chi naras tue non mi piachene… a mie mi piachene sas puddas ebbia. Ma bido chi tue ses un espertu de dindos: meda nd’as bidu?

Leave a Reply

