Limba sarda farsificada: Diego Corraine est unu faulantzu sfacidu!

Castiade su ki at pubblicadu su faulanciu Diego Corraine in su situ suo: http://limbas.tempusnostru.it/home.page?docId=2583#.Ul7tzFto0js.facebook

Ponet sa firma mia cun una data farsa. Deo non bi fia a s’atobiu de sa cummissione de sa limba ki at aprovadu sa standardizatzione de su lessicu.

Corraine est unu trufadore!

Immoe mi depet denuntziare

CORRAINE EST UNU TRUFADORE

5 Comments to “Limba sarda farsificada: Diego Corraine est unu faulantzu sfacidu!”

  1. secondo me hai stato tu, non lo credo che ha stato esso e poi io penso che se era stato esso non lo mettava in interne e senò perchè celo metteva a fare in interne, che mi sembra proprio una brulla, ma aiò siamo brullando o siamo dicendo fesserie!? e questa cosa dei traditori a mella finitte che già si vedeva dall’inizio che la ellesseccì era una cagada mostruosa, siete stati un casino di tempo a dire e fare e fare cosa? aiò dai ma cosa siamo aspettanto??!! vivva la pattria sarda! vivva sos sardos imbriagones!

  2. la vera domanda è chi ha morto la ellesseccì? hanno stati i comunisti imbriagoni che si hanno mangiato fino le pietre in sardegna mih1

  3. ma censurando mi sei?

  4. Peppazzu arrimat cun conca de …. Si non ponis su nomini non ses omini. Ma un’atru Pepi ge ddu sciit comenti est posta sa cosa. Deu a censurai a tui? E chini ses?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: