Voyager: chi le spara davvero le cazzate?

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Non ho visto il programma, ma le cose che dice Alessandro Zorco mi ricordano qualcosa.

2 Comments to “Voyager: chi le spara davvero le cazzate?”

  1. Istimadu Robè,
    Mi fia sétzidu apena pro mi lègere s’artículu tou de su 25 de Triulas de su 2012, chi ap’ápidu in unu de sos duos link agiuntos a cust’artículu. Bellu meda, de abberu. Donni peraula e donni passazu intzertados, nudd’áteru de b’agiúnghere. Coment’aía nadu deo vint’annos faghet, cando mi fia móvidu apena pro sa chistione de sa limba e sa curtura sarda, in custas pegas ocasiones peri sos logos, sa prima cosa chi servit est isvilupare sa CUSCENSCIA de sos BALORES de sa LIMBA e sa CURTURA nostra. Sa polítiga de s’ísula nostra, ó no si nd’abizat, ó no nde cheret ischire. A cust’artículu tou de su 25 de Triulas b’at reagidu zente nerzende chi istudiare su sardu in sas iscolas no servit in modu chi su sardu s’aberzat a su mundu. Custa zente, chentza faghere nómenes, no l’at cumpresa. Su sardu servit, at su balore sou a fora de s’isula, e comente. Bastat de fághere un’esempiu. In s’istiu de su 1992 fia andadu pegas chidas a sa provinscia de Cuenca, istía in una ídda a unos chentu chilometros de Madrid, pro sos istudios mios de tando. Pro mi fagher cumprendere cun sa zente de sa ídda aía aprendidu s’ispagnolu. Intro de una chida fia faeddende cun sa zente de inie in sa limba issoro. Intro de pagu tempus, grascias a su logudoresu… A ratz’e manera de impitare sa limba pro s’aberrer a su mundu! Sa cuscenscia fentomada subra mancat puru in áteras prendas de sa curtura nostra. E no sa cuscenscia ebbia, a mie mi paret chi a “su sardu” li manchet puru unu bellu tantu de “imprenditorialidade” e de marketing; finas ai como no ant cumpresu comente dare unu balore económicu a sas prendas nostras, comente fághere de prendas comente su nuraghe de Santu Antine una “marca”, comente sunt resessidos a fághere sos inglesos cun Stonehenge, apuntu. Sos sardos sunt a su comintzu de unu tretu longu. Ma a cussighire su chi dîa cherrer bider cussighidu deo e Roberto no est impossibile. Coment’alet pro onni sonnu. Chi siat jaru su chi bi cheret. A Roberto li fato sos cumplimentos pro totu su ch’at fatu. Unu saludu mannu a totu dae Antoni, náschidu e créschidu in “Sos Logos Bascios”, fora de s’ísula, duncas.

  2. Beh, prima se lo guardi. Crozza non riesce a superare il modello, per quanto si sforzi. Dal minestrone dei miracoli conditi di tsunami alla Frau mancava l’ingrediente lingua (forse non l’ha sentita da nessuna parte …): avrebbe potuto dire che se nelle parlate locali non ci sono clicks (e giù con tutte le lingue africane, danze connesse), per lo meno i colpi di glottide ci sono (e giù con maschere e mascherate, equamente distribuite, tenores e launeddas): sarebbe stata la ciliegina. Del resto questa è la logica del tutto, e l’esagerazione certamente non è la mia. Si è un po’ dominato con le statue di Mont’e pramma, perché c’era Usai. Buona visione.

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