I sardignoli che a Lanusei diventano sardi

sardegna

Basta così poco.

Basta essere democratici e basta essere sardi.

E i Savoia, caricati sull’asino comunale, partono verso l’oblio: http://www.unionesarda.it/articolo/cronaca/2016/10/01/lanusei_la_giunta_cancella_i_savoia_piazza_vittorio_ora_diventa_p-68-537935.html

Non ci sono grandi discorsi da fare.

Il buon senso, per raro che sia in Sardegna, rimane solo buon senso e non ha bisogno di molti commenti.

Le strade di Lanusei, prima dedicate a vergognosi protagonisti dell’imperialismo italiano, farabutti e parassiti, vengono oggi dedicate a sardi degni di essere ricordati.

Una cosa che dovrebbe essere normale, routine, ma che invece merita di finire sul giornale per via della sua eccezionalità.

Sarebbe dovuta essere normale già nel 1946.

Ma la Sardignolia è dura a morire.

Lanusei ha creato un precedente importante di democrazia e sardità.

Vedremo cosa farà Chjagliari, con il suo sindigo sardignolo che si spacca.

2 Comments to “I sardignoli che a Lanusei diventano sardi”

  1. Amenta

    Caru Antiogu, a Roberto Bolognesu
    de palte mia li naras, po piaghere,
    chi so endinde su ‘e Amenta si lu cheret
    ca mi l’an duas pessones gia pretesu.

    Lu endo siat a pilu o siat a pesu
    e no pretendo meda, narabilu;
    siat a pesu lu endo o siat a pilu
    e meda, narabilu, no pretendo;
    a pilu o siat a pesu mi lu endo
    duos ettaros battoldighi miliones.

    Caru Antiogu, a Roberto Bolognesu
    de palte mia li naras, po piaghere,
    chi so endinde su ‘e Amenta si lu cheret
    ca mi l’an gia pretesu duas pessones.

    Est pretzisu chi luego bi chistiones
    ca si issu no est detzisu mi l’intrego;
    chi bi chistiones est pretzisu luego
    ca mi l’intrego si issu no est detzisu;
    chi luego bi chistiones est pretzisu
    si ancora ‘e comporare tenet gana.

    Caru Antiogu, a Roberto Bolognesu
    de palte mia li naras, po piaghere,
    chi so endinde su ‘e Amenta si lu cheret
    ca pretesu duas pessones gia mi l’ana.

    Mi dispiaghet a dare cussa tana,
    ma a lassare sos depidos no faghet;
    a dare cussa tana mi dispiaghet,
    ma sos depidos no faghet a lassare;
    cussa tana mi dispiaghet a la dare,
    ma como su destinu est benniu gai.

    Caru Antiogu, a Roberto Bolognesu
    de palte mia li naras, po piaghere,
    chi so endinde su ‘e Amenta si lu cheret
    ca pretesu duas pessones mi l’an giai.

    Sun prontos sos bagaglios azomai
    e de medas isbaglios fatto contos;
    Sun azomai sos bagaglios prontos
    e fatto contos de medas isbaglios;
    Prontos azomai sun sos bagaglios,
    ispero in ue so ruttu no che ruas.

    Caru Antiogu a Roberto Bolognesu
    de palte mia li naras, po piaghere,
    chi so endinde su ‘e Amenta si lu cheret
    ca pretesu gia mi l’an pessones duas.

    Paret giogu, sas terras mias e tuas
    cun su logu der Marras sun unpare;
    sas mias terras e tuas, e giogu paret
    sun umpare de Marras cun su logu;
    sas terras mias e tuas, e paret giogu,
    tra issu, tue e deo mancu unu mere.

    Caru Antiogu, a Roberto po piaghere…

    Iscanu, frealzu de su 1998

  2. Saludi!

    Una curiosidadi:

    http://corsicaoggi.altervista.org/sito/la-scuola-britannica-dialetti-possono-lingua-degli-studenti-italiani/

    Sind’est fueddau meda in custa temporada passada, eppuru sa chistioni bida cun atrus ogus est’atra cosa.
    Sa lareddia, a su chi si cumprendit, naschit de su sentidu “italo-linguista-nazional-puritanu”, chi imputat de razzismu a is’iscolas inglesas.

Leave a Reply

